6 ویژگی بازاریابان محتوای عالی
6 ویژگی بازاریابان محتوای عالی
سه شنبه 13 مهر 1400 ساعت 22:18 | بازدید : 165 | نویسنده : مهدی | ( نظرات )

6 ویژگی بازاریابان محتوا عالی

روش های بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از بازاریابی خارج از کشور هزینه دارد. با وجود این ، سه برابر بیشتر سرنخ تولید می کند. با بی حوصلگی مردم به استراتژی های بازاریابی مزاحم (خروجی) ، استفاده از تکنیک های بازاریابی مجاز مانند بازاریابی محتوا بسیار مهم تر می شود.

به همین دلیل است که شما باید روی یک بازاریاب محتوا عالی سرمایه گذاری کنید.

برای کمک به شما در انجام این کار ، برخی از ویژگیهای اساسی بازاریابان محتوا را که باید به دنبال آنها باشید ، برجسته می کنم.

بازاریاب محتوا چیست؟


از ده نفر مختلف بپرسید که بازاریاب محتوا چیست و احتمالاً ده پاسخ متفاوت دریافت خواهید کرد. دلیل آن این است که بازاریابی محتوا بسته به اینکه از چه کسی درخواست کنید متفاوت تعریف شده است.

با این حال ، بازاریاب محتوا را می توان به عنوان شخصی که برنامه ریزی ، ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند به نمایندگی از یک کسب و کار را بر عهده دارد تعریف کرد. این محتوا به منظور اهداف زیر عمل می کند:

جذب سرنخ
افزایش آگاهی از نام تجاری
مشغول نگه داشتن خوانندگان
تبدیل سرنخ به مشتری
تبدیل مشتریان به خریداران مکرر و سفیران برند
برای موفقیت در کار خود ، یک بازاریاب محتوا باید درک درستی از محصولی که تبلیغ می کند و مخاطبان هدف خود داشته باشد. انجام این کار برای ایجاد محتوا که با مخاطبان آنها مطابقت داشته و تبدیل می شوند ضروری است.

چرا شرکت شما به بازاریاب محتوا نیاز دارد؟


هر برندی به بازاریاب محتوا نیاز دارد. دلیل آن ساده است - هرگونه تعاملی که با مشتریان ، مشتریان و مشتریان خود دارید از طریق محتوا انجام می شود. با بازاریابی محتوا ، می توانید:

مشاوره با نیل پاتل
ببینید چگونه آژانس من می تواند حجم زیادی از ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند

SEO - باز کردن حجم عظیمی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
رسانه های پولی - استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.
رزرو یک تماس

به مخاطبان خود آموزش دهید
با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید
ایجاد اعتماد
محصولات خود را بفروشید
کیفیت محتوایی که تولید می کنید تأثیر بسزایی در رشد و موفقیت کسب و کار شما دارد.

6 ویژگی بازاریابان محتوا عالی


اکنون که می دانید بازاریاب محتوا چیست ، آنها چه کار می کنند و چرا برای شرکت شما بسیار مهم هستند ، بیایید سریعاً به بررسی ویژگی هایی بپردازیم که هنگام استخدام بازاریاب محتوا باید به دنبال آن باشید.

1. بازاریابان محتوا عالی جاه طلب هستند


هنگام جستجوی تک شاخ خود با دو نوع بازاریاب محتوا مواجه می شوید.

نوع اول بازاریابی محتوا را به عنوان وظیفه ای در نظر می گیرد که باید تکمیل شود. تنها چیزی که آنها به آن اهمیت می دهند این است که جعبه های مناسب را علامت بزنند و آن را یک روز صدا کنند. شما این نوع بازاریاب محتوا را نمی خواهید.

نوع دوم بازاریاب محتوا توسط جاه طلبی هدایت می شود. آنها تمایل به ایجاد بهترین محتوا در مورد هر موضوع دارند. نه تنها این ، بلکه آنها همچنین مشتاق هستند که نام تجاری خود را به عنوان رهبر تفکر در فضای خود قرار دهند.

بازاریابان محتوا جاه طلب فقط به نوشتن محتوای عالی بسنده نمی کنند - آنها سعی می کنند بهترین محتوا را ایجاد کنند. آنها سخت تلاش می کنند تا محتوای خود را با تهاجم تهاجمی به مخاطبان مناسب برساند.

روزانه نزدیک به 8 میلیون پست وبلاگ منتشر می شود.


این تعداد شامل انواع دیگر محتوا مانند ویدیو ، پادکست ، اینفوگرافیک و غیره نمی شود. هیچ چیز به جز بهترین محتوا نمی تواند این نوع سر و صدا را از بین ببرد. به همین دلیل جاه طلبی باید یکی از برترین ویژگی های بازاریاب محتوا باشد که باید به دنبال آن باشید.

2. بازاریابان محتوا عالی متمرکز هستند
بازاریابان موفق محتوا متمرکز بر لیزر هستند.

معنی آن چیست؟

پر کردن یک تقویم محتوا با موضوعات عمومی که خوانندگان ممکن است (یا ممکن است) آنها را دوست نداشته باشند ، آسان است. اما ، این است که آیا محتوای عمومی سوزن بازاریابی را جابجا می کند یا خیر. نمی کند. ممکن است دیدگاه ها و مشارکت های زیادی دریافت کند ، اما اگر تغییر نکند ، اتلاف وقت و منابع است.

بازاریابان محتوا بزرگ بر ایجاد محتوا با هدف تمرکز می کنند. این محتوایی است که هم برای برند شما و هم برای مخاطبان آن مفید است. در حالی که این ممکن است به معنای داشتن زمان سخت تری برای پر کردن تقویم محتوای شما باشد ، اما کیفیت محتوا را عالی می کند.

با تمرکز بر ایجاد محتوای خود بر موضوعاتی که برای مخاطبان اهمیت دارد ، به منبعی در صنعت خود تبدیل می شوید. اثر گلوله برفی از محتوای شما منجر به ایجاد خلبان خودکار می شود. همچنین منجر به افزایش نرخ مشارکت ، رتبه بهتر و افزایش آگاهی از نام تجاری می شود.

3. بازاریابان محتوا عالی درباره ارزش فکر می کنند
همه محتواها برابر نیستند و مخاطبان شما این را می دانند. به همین دلیل است که آنها هیچ وقت به خاطر کرک زدن دور و بر نمی گردند.

وقتی به دنبال بازاریاب محتوا هستید ، به دنبال کسی باشید که ارزش محور است. این نوع بازاریابان محتوا هستند که ارزش هر قطعه ای از محتوا را تولید می کنند. آنها دقیقاً می دانند مخاطبان شما به چه چیزی نیاز دارند و آن را ارائه می دهند.

برای اطمینان از محتوای پر ارزش ، بازاریابان محتوا باید همدل باشند. با قرار دادن خود در جای مخاطبان ، آنها بهتر می توانند مشکلات مشتریان را درک کرده و در نتیجه آنها را بهتر بیان کنند.

یکی دیگر از راه های ارزش افزوده به محتوای شما ایجاد آن از منظر مخاطبان است ، نه از دیدگاه شما. نوشتن از دیدگاه برند ، محتوا را به تبلیغات تبدیل می کند. ایجاد آن از منظر مخاطبان باعث می شود احساس کنید که با یک دوست صحبت می کنند.

بازاریابان محتوا که ارزش را بر حجم ترجیح می دهند ، دارایی ای هستند که به پیشبرد نام تجاری شما کمک می کند. در جستجوی بازاریاب محتوای بعدی خود به دنبال این کیفیت باشید.

4. بازاریابان محتوا عالی خلاق و خیال پرداز هستند
در دنیایی که اضافه بار اطلاعات یک تهدید است ، ایجاد محتوایی که بالاتر از سر و صدا باشد به خلاقیت نیاز دارد. یکی از راه های این کار این است که از محتوای برش کوکی ها خارج شوید و همه کسانی که در طاقچه شما هستند ، با هم کنار بیایند.

خلاقیت و ذهن تخیلی ویژگیهای حیاتی هستند که باید در یک بازاریاب محتوا به دنبال آن باشید. آنها ویژگی هایی هستند که به بازاریاب محتوای شما کمک می کند تا زوایای مختلف ، شکاف های محتوا و ایده های داستان سرایی را کشف کند که محتوای شما را برجسته می کند.

به ویژه اگر در یک صنعت رقابتی یا خسته کننده هستید ، ارائه محتوای خود به گونه ای که برای مخاطبان شما جذاب باشد ، می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال ، با کمی خلاقیت ، می توانید موضوعات کسل کننده را به خواندن جذاب تبدیل کنید ، در نتیجه نرخ تبدیل افزایش می یابد.

زمینه دیگری که خلاقیت و تخیل در آن نقش اساسی دارند ، توزیع محتوا است. برای داشتن مزیت رقابتی ، باید راههای منحصر به فردی برای به دست آوردن محتوای خود در مقابل مخاطبان مناسب پیدا کنید.

5. بازاریابان محتوا عالی تحلیلی هستند
چالش های اصلی بازاریابان محتوا همچنان مانند رویاهای بد تکرار می شود. برای بازاریابان B2B ، این شامل تلاش برای موارد زیر است:

تولید محتوای جذاب (60 درصد)
اندازه گیری اثربخشی محتوا (57 درصد)
بازده بازاریابی محتوا را اندازه گیری کنید (52 درصد)
مطمئناً بازاریابان محتوا به شدت بر خلاقیت خود متکی هستند ، اما داده ها باید این خلاقیت را آگاه کنند. داده ها به شما این امکان را می دهند که بدانید مخاطبان شما به چه نوع محتوایی نیاز دارند. همچنین به شما کمک می کند تعیین کنید که تلاش های بازاریابی محتوا چقدر مثر است.

به یاد داشته باشید ، اگر تلاش های بازاریابی محتوایی خود را دنبال نمی کنید ، نمی دانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. در نتیجه ، تکرارهای بعدی کمپین های شما فاقد دقت لازم برای موفقیت است.

غوطه ور شدن در تجزیه و تحلیل می تواند زمان بر باشد ، اما در پایان روز نتیجه می دهد. اطمینان حاصل کنید که بازاریاب محتوا شما معیارهای مربوط به بازاریابی محتوا را درک کرده ، نحوه تفسیر آنها را می داند و می تواند این داده ها را به بینش های کاربردی تبدیل کند.

به عنوان مثال ، یک بازاریاب محتوا می تواند یک پست وبلاگی را که بسیار خوب عمل می کند ، دریافت کرده و آن را مجدداً مورد استفاده قرار دهد و در نتیجه تأثیر آن را به صورت تصاعدی افزایش دهد. البته ، شما نمی توانید این کار را بدون پشتیبان گیری داده ها انجام دهید.

6. بازاریابان محتوا عالی از سازماندهی بالایی برخوردار هستند
بازاریابی محتوا 68 درصد از بازاریابان برای افزایش بودجه بازاریابی محتوا موثر است.

این بدان معناست که محتوای بیشتری تولید می شود.

مدیریت موثر محتواهای رو به رشد بدون کیفیت محتوا شما نیاز به یک بازاریاب محتوای سازمان یافته دارد. دلیل این است که با افزایش فرصت های محتوایی ، احتمال اشتباه کردن نیز افزایش می یابد.

بازاریابی محتوا فراتر از ایجاد و انتشار محتوا است. همچنین شامل موارد زیر است:

دانستن اینکه چه کسی محتوا تولید می کند.
برنامه ریزی و انتشار مداوم محتوا.
پیگیری هر قسمت از محتوا و نحوه عملکرد آن.
به طور فعال برای فرصت های محتوا گوش دهید.
اطمینان از اینکه هر قطعه محتوا به طور فعال در کانال های مناسب تبلیغ می شود.
ردیابی معیارهای تعامل برای تنظیم استراتژی و تقویم سرمقاله خود بر این اساس.
حفظ تقویم سرمقاله به روز
نظارت بر روند تولید محتوا گام به گام برای از بین بردن تنگناها.
همانطور که می بینید ، بخش های متحرک زیادی در اجرای یک استراتژی محتوای م involvedثر وجود دارد و وقتی خروجی محتوا را افزایش دهید ، پیچیدگی افزایش می یابد. بنابراین ، یک بازاریاب محتوا سازماندهی شده نیاز دارد تا کل چرخه زندگی یک استراتژی محتوا را به طور کارآمد مدیریت کند.

7. بازاریابان محتوا عالی قصه گویی را درک می کنند
یک عنصر اساسی در بازاریابی محتوای موفق ، توانایی بیان یک داستان خوب است.

وقتی به ویژگی های برتر بازاریابان محتوا نگاه می کنید ، قصه گویی باید رتبه بالایی داشته باشد.

ممکن است شما بهترین محصول موجود در بازار و داده های مناسب را داشته باشید تا بتوانید به خوبی آن را به بازار عرضه کنید. یک داستان عالی به افزایش تلاش های بازاریابی محتوا کمک می کند. این به این دلیل است که داستانها راهی عالی برای موارد زیر هستند:

با مخاطبان خود ارتباط احساسی برقرار کنید.
پیامی را به شیوه ای نسبی منتقل کنید.
نرخ تعامل را افزایش دهید.
این ویژگی ها و مزایای محصول/خدمات شما نیست که به فروش می رسد ، بلکه داستانهایی است که می گویید.

یک مثال عالی از نام تجاری که از قصه گویی به خوبی استفاده می کند GoPro است.

قصه گویی یکی از برترین ویژگی های بازاریاب محتوا است که به پیشرفت GoPro در فضای دوربین دیجیتال کمک کرد.
آنها بدون صرف هزینه های سنگین برای تبلیغات ، توانستند از برخی از بازیکنان شناخته شده در فضای دوربین دیجیتال جلو بیایند و حتی از آنها پیشی بگیرند.

آنها چطور این کار را کردند؟

قصه گویی در هسته استراتژی محتوای آنها قرار دارد. آنها از کاربران خواستند با این محصول داستان بسازند و محتوایی را ایجاد کردند که مخاطبان مورد علاقه آنها بودند.

صرف نظر از محصول یا خدمات شما ، می توانید قصه گویی را در بازاریابی خود لحاظ کنید. با این حال ، شما نیاز به یک بازاریاب محتوا با قصه گویی عالی دارید که به شما کمک می کند آن را کنار بگذارید.

آمار و داده ها برای ساختن پرونده شما عالی هستند ، اما برای برجسته شدن محتوا و نام تجاری شما نیاز به قصه گویی عالی است.

بازار یابی محتوایی چه روش هایی دارد


8. بازاریابان محتوا عالی مداوم هستند
بسیاری از بازاریابان درگیر یک "کمپین می شوند: ذهنیت و تمرکز تنها بر ROI بازاریابی محتوا.

بازاریاب محتوا را با چشم شاهین تصور کنید ، معیارها را با دقت برای شاخص هایی که نشان می دهد عملکردی ندارد انجام می دهید تا بتوانند قبل از اتلاف تلاش زیاد ، جریان را از بین ببرند.

این یکی از بزرگترین دلایلی است که بیشتر تلاش های بازاریابی محتوا به شکست می انجامد - بازاریابی محتوا قبل از بلوغ محتوا به طور زودهنگام کنار گذاشته می شود.

یک بازاریاب موفق محتوا باید در رویکرد خود برای بازاریابی محتوا پیگیر باشد. آنها باید آماده و مایل به بازی طولانی باشند. کلید موفقیت در بازاریابی محتوا این است که به مدت طولانی به آن پایبند باشید. هرچه محتوای جدید بیشتری منتشر کنید ، ترافیک بیشتری به وب سایت شما منتقل می شود ، همانطور که در نمودار زیر مشخص است:

وقتی صحبت از کیفیت بازاریاب های محتوا می شود ، پشتکار مهم است زیرا بازاریابی محتوا یک بازی طولانی است.
بازاریابان محتوا می دانند که موفقیت در بازاریابی محتوا یک شبه اتفاق نمی افتد. آنها درک می کنند که پشتکار کلید موفقیت است.

9. بازاریابان محتوا عالی دستور زبان و مهارت های نوشتاری خوبی دارند
برای ایجاد محتوای جذاب ، باید مانند صحبت کردن بنویسید. در اینجا خطر توهین به پلیس دستور زبان وجود دارد.

به همین دلیل شما به یک بازاریاب محتوا نیاز دارید که می داند چگونه بین گرامر خوب و توانایی نوشتن محتوای جذاب قدم بگذارد. اشکال جدید ارتباطی مانند توییت کردن ، ارسال پیام کوتاه و سایر پلتفرم های دیجیتالی بر نحوه نوشتن و املای افراد تأثیر منفی گذاشته است.

این امر تقاضا برای متخصصان بازاریابی محتوا را افزایش داده است که می توانند یک جمله خوب را بچرخانند که به طور م theثر پیام را منتقل می کند و بدون رعایت اصول دستور زبان ، به زبان فعلی وفادار می ماند.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 47
:: بازدید سال : 166
:: بازدید کلی : 721